Powstały przy szkole ogródek w pełni spełnił nasze oczekiwania. Przeprowadzono w nim wiele ciekawych lekcji
przyrody, matematyki, plastyki oraz zajęć nauczania zintegrowanego, co potwierdzają uczniowie w wypełnianych
ankietach. Tym samym spełniony został nadrzędny cel projektu zakładający możliwość przyrostu wiedzy ekologicznej przez bezpośredni kontakt ucznia ze światem przyrody, by dokładniej ją obserwować i lepiej rozumieć. Dodatkowo w zajęciach na terenie ogródka uczestniczyli uczniowie Szkolnego
Koła Ekologiczno–Przyrodniczego, wychowankowie pobliskiego przedszkola, zuchy.
W ramach lekcji w plenerze doskonalili oni orientację w terenie, pracę z mapą oraz obsługę stacji meteorologicznej.
Ponadto badali odczyn gleby i opadów atmosferycznych.
przyrody, matematyki, plastyki oraz zajęć nauczania zintegrowanego, co potwierdzają uczniowie w wypełnianych
ankietach. Tym samym spełniony został nadrzędny cel projektu zakładający możliwość przyrostu wiedzy ekologicznej przez bezpośredni kontakt ucznia ze światem przyrody, by dokładniej ją obserwować i lepiej rozumieć. Dodatkowo w zajęciach na terenie ogródka uczestniczyli uczniowie Szkolnego
Koła Ekologiczno–Przyrodniczego, wychowankowie pobliskiego przedszkola, zuchy.
W ramach lekcji w plenerze doskonalili oni orientację w terenie, pracę z mapą oraz obsługę stacji meteorologicznej.
Ponadto badali odczyn gleby i opadów atmosferycznych.